30 august 2009

Heklet sikksakk teppe





Heklet sikksakk teppe i dobbel baby ull ;) Kjempeenkelt og raskt å hekle. Oppskrift fra Drops, ble nok noe tykkere enn alpakkaen som egentlig var i oppskriften selv om det ikke er mye som skiller de to garna, har prøvd noen staver med alpakkaen også, og det så like tykkt ut. Men jeg måtte jukse litt på bredden ellers hadde teppe blitt 1,5 meter bredt etter oppskriften!!!!! Kanskje jeg hekler litt løst.....? Det ble nesten litt smalt, men passelig til vognteppe. Skal lage et jenteteppe til min nyfødte tanteunge, får lage det litt breiere ;)

2 kommentarer:

  1. Dei teppene re heilt nydelige! Har eit liknande gammalt til dukkevogna heime hos mamma! Ser ikkje så veldig lett ut;)

    SvarSlett
  2. ja de e nydelige ;) Hehe, og de e knallenkle;) Nå har eg begynt på nr 2......

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails