04 mars 2010

Ferdig tova......




Da er to par med fat baby booties (nesten) ferdige. De er iallefall tovet (i maskin). De brune er strikket i str 0-3 mnd og de rosa 3-6 mnd. Gjenstår bare å finne noen tøffe knapper. Har mer garn liggende, så det blir nok noen av disse i tiden fremover :) 
Akkurat nå er jeg så "godt i gang" med arangenseren til guttungen som jeg har hatt liggende en god stund nå, så kanskje jeg skal prøve å få denne ferdig før sommeren kommer. Mangler "kun" to armer og et fremstykke, så ingen store forhåpninger om at det blir "raskt" ferdig, men lov å håpe :)

1 kommentar:

  1. Flotte tøfler! Likte de veldig!
    Kanskje aran-genseren blir ferdig til påske?

    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails