16 mai 2010

Mor Signe babyteppe


Tålmodigheten lenge leve. Joda det kan av og til svare seg å være litt sta, og også å ikke føde før termin da.........

Dette har resultert i at Mor Signe babyteppe omsider ble ferdig, etter kjempeinnspurt om jeg skal si det selv. (Da første nøste tok ca 4 mnd, tok nøste nr 2 kun et par uker) Nå er det nyvasket og trenger bare tørke seg ferdig før jeg kan ta det med meg på sykehuset til tulla i magen, hvis hun bestemmer seg for å komme ut dette året...... :)

Garnet jeg har brukt er 2 hesper (200g) av New Zealand Lammeull i fargen 247 - Lyng fra 123knit.com. De fører for øyeblikket ikke denne nydelige fargen, men håper inderlig den kommer inn igjen. For kunne godt tenkt meg å lage mer i den fargen her.

Ha en nydelig 17. Mai feiring, og "litt på forskudd" gratulerer med dagen alle sammen!!!

4 kommentarer:

Linda sa...

Så fint babyteppe:-) Det kommer du nok til å bli veldig glad i.

Ønsker dere en fin 17.mai! Kanskje kommer babyen på nasjonaldagen:-) ?

Rock'n'Roll Beate sa...

Kjempefint teppe, og flott farge! Tepper har man jo bruk for så lenge ungene sover på formiddagen.

Veronica sa...

Disse teppene er fantastiske, så dette kommer dere til å bli veldig glade i! Lykke til i tiden fremover:)

smilehull sa...

Herlig teppe i en nydelig farge! Det heklede teppet ditt var også utrolig fint! Så flotte farger:)

Jeg strikket også et babyteppe som dette, bare uten noen spesiell oppskrift, til lille K da han ble født i mai i fjor og det har vært mye brukt! Så du kommer nok ikke til å angre på at du holdt ut;)

Lykke til videre i alle fall! Det er en herlig tid å få barn på i mai, det kan jeg skrive under på!

PS: Hyggelig at du ville være med i min lille give away:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails