31 desember 2010

Godt Nytt Strikkeår ;)



Det er dårlig med strikkebilder i dag, pc en min krasjet rett før jul *hulk, snufs* og alle bildene mine ligger på den
(har back up av mesteparten......men ikke de 4 siste mnd selvfølgelig :( )

Vi jobber med å få dem ut........men det tar tid midt oppe i julestria...... og selvfølgelig jeg drømmer om ny pc og nye blogginnlegg ....OG strikkeprosjekter, ikke minst!!

Men nytt år blir det likevel og de få nissepresangene jeg laget, får det heller komme et innlegg av neste år....

Ha en strålende aften alle sammen.
Takk for det gamle og ha et fantastisk nytt år ;)

5 kommentarer:

  1. Godt nyttår! Gleder meg til å sjå mykje fint her inne i året som kjem:) Feira me måte!

    SvarSlett
  2. Godt nyttår!
    Innmari kjedelig med pc-krasj ;(
    - men det ordner seg nok snart.
    Kos dere i kveld,
    klem

    SvarSlett
  3. Kjedelig med pc krasj, og å miste bilder :-/ Blir vel ny pc på deg etterhvert :-)

    Riktig godt nyttår til deg og dine - klem Siv

    SvarSlett
  4. Hei og takk for kommentar på bloggen min! Jeg har allerede fått den ene boka i posten, "vintage knits" fra 1920 - 1950. Der er det veldig mange fine oppskrifter. Den går opp til 2 år, de andre bøkene tror jeg går litt lengre opp i alder. Skal skrive oppdatering når jeg får de!

    SvarSlett
  5. Godt nytt år og lykke til med pc-problemene!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails