26 mars 2011

Håndlaga 2011

Håndlaga 2011 er i gang

Jeg er nominert i Kategori 8, Beste Håndarbeidsblogg.
Gjett om jeg er fornøyd med å være nr.19 på lista, 
noe som er et favorittall hos meg......hehe ;)





30. Mars blir 10 finalister i hver kategori presentert og man kan da stemme på disse frem til 12 april.
Konkurransereglene kan du finne her. 


Jeg er også med  i Kategori 2, Barn. 


Ligger som nr 23 på lista med hekla vognteppe.

Blir spennende så se hvem finalistene blir, 
det er utrolig mange kreative og dyktige bloggere der ute. 

Jeg heier på meg selv.......ehhhh *kremt* jeg mener jo selvfølgelig, på alle ;)

Det er flotte premier å hente,
så det er vel bare å krysse fingrene og håpe på det beste.

Lykke til alle sammen :)

4 kommentarer:

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails