17 juni 2011

Klinkekule tid

Strikketøy posene jeg laget tidligere falt i smak,  
guttungen ville også ha en pose, til klinkekulene sine. 

Ja, klinkekuler er visst inn igjen.....
eller har det vert inn hele tiden siden jeg var liten??


Små klåfingere som prøver å stikke av med posen!


Den kan også knyttes igjen slik at ingenting faller utav.




Denne gangen prøvde jeg pickles sin oppskrift på Ting og Tang gavepose.

Denne oppskriften var faktisk slik jeg laget den første min (den jeg gjorde feil på)
Men denne posen har fått sydd over hjørnene i bunn så den blir flatere, 
den har også fått snorene ut på hver side.......

GUL og forhåpentligvis kul ;) 
Den falt iallefall i smak hos mottakeren.

Gult bomullsstoff fra IKEA 
(det minst feminine jeg hadde)

4 kommentarer:

  1. Den var både gul og kul, ja! :)

    SvarSlett
  2. Gult og svart er kjempetøft1

    Takk for hilsen på bloggen!
    Stavanger er en fantastisk by, ja!
    Her er så mye å glede seg over!

    Ha en fin helg der du er!

    SvarSlett
  3. Snerten klinkekulepose! Og klinkekuler ER visst poppis igjen! 6-åringen min jubla HØYT da han fant pappans velfylte klinkekulesamling fra tidlig 80-tall. I en hjemmesydd pose som seg hør og bør, som svigermor har sydd for en generasjon siden. Stas!

    Men det spørs nok om jeg ikke må sy en pose til snart, når skatten skal deles med lillebror... (o:

    Takk for mønstertips! Notert.

    God helg!

    SvarSlett
  4. Jeg har fortsatt klinkekulene mine i posen som mamma sydde til meg - de ligger godt på loftet :-))

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails