04 oktober 2012

Påann igjen

I gårkveld var det første kveld med sykurs, og for en kjekk gjeng med damer. 15 stk som var ivrige på både symaskinen og i snakketøyet. Det skal nok bli mange inspirerende onsdagskvelden fremover høsten vil jeg tro.

Jeg fikk låne meg overlock maskin og fikk sydd 7 luer, en siste er klippet ut men den rakk jeg ikke sy..... En til hver av barna og 5 ferdige (6 stk) som jeg hadde fått bestilling på. Håper bare jeg har klart å lage riktig størrelse på alle, ikke like lett når man lager malen selv.




Stoffene er fra Sverige, Liandlo.com.

Syns det er litt vanskelig å få fin og jevn topp på luene, er det noen som har noen gode tips for dette?


- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Flotte luer. Du er dyktig. Ha en god dag

    SvarSlett
  2. Du e så flinke, kult stoff var det og. Høres kjekt ut å gå på sånn sykurs. Hvorfor var ikkje du på formgivning i valgfag? Ka va det du hadde? EDB?

    SvarSlett
  3. Hihi Lisebeth, hadde matte det ene året, det andre husker jeg rett og slett ikke :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails