23 november 2012

4 års Give Away

Det er jammen meg på tide å gi noe tilbake dere som er å kjekke å følge med på bloggen min.



Give Away 

Nå i November er det allerede 4 år siden jeg startet bloggen, ja hvem var det som snakket om at tiden fyker avgårde? 4 år må vel si 4 gaver, da er det mer enn en sjanse for den som ønsker å være med. En liten strikkerelatert førjulspresang er pakket og klar til 4 mottakere.

Du kan få totalt 3 lodd til give awayen ved at du:

1 Lodd - Legger igjen en kommentar på dette innlegget.
1 Lodd - Blir følger av bloggen.
1 Lodd - Linker med bilde på egen blogg.

Jeg har også Facebookside, så lik gjerne den også om du vil.


Frist for å delta er 2. Desember

Lykke til!

PS: Nå skal bildelagringsproblemet være løst......håper jeg ;)

49 kommentarer:

sonja sa...

det er spændende, 3 lodder:)

sonja sa...

må nøjes med 1. kan ikke gemme billedet:(

StrikkeGanga sa...

Hurra for 4 årsdagen! Titter innom deg en gang i blant - og blir gjerne med på give-away. 1 lodd på meg! =)

Stine sa...

ooo så kjekt ! Og hele fire år, wow ! To lodd på meg :)

Ingunn sa...

Gratulerer! Jeg blir gjerne med på denne spennende Giveawayen og tar to lodd( kommentar og følger).

Riktig god helg!

Klem fra Ingunn

Snertne sneller og små nøster sa...

Gratulerer med bloggebursdag :-) Dette vil jeg gjerne være med å feire - 3 lodd på meg :-D

God helg - klem Siv

Snertne sneller og små nøster sa...

Jeg får ikke til å linke bildet ditt :-(

Retrobaby sa...

Gratulerer med jubileum!! Jeg tar tre lodd og krysser fingrene.. :)

tantemaraj sa...

Så flott! Jeg prøver meg med ett lykkelodd:)

Synnøve sa...

gratulerer! 2 på meg :)

Linda sa...

Gratulera!!! Eg er stadig innom, sjølv om eg ikkje alltid legg att ein kommentar. Mykje fint lagar du. Tek 2 lodd eg, følgar og kommentar.

hurlumhei sa...

Gratulerer! Har fulgt deg lenge, to lodd på meg :)

Birkus sa...

Prøver meg på to lodd.
Gratulerer med 4 år med flott blogging!

to vrange sa...

Gratulerer med jubileum! Tar et lodd og krysser fingrene! :)

Jøsses... sa...

To lodd på meg ;)
God helg!

Monstermønster sa...

Gratulerer med jubileum! Så stas!

Tar ett lodd, siden jeg er litt sløv i kveld. Er følger i google reader, men det dukker ikke opp på følgerlista, tror jeg.

marit´s,,, sa...

Gratulerer så mye med 4 år`s blogging, det skal en ikke kimse av.
3 Lodd på meg.

God helg fra Marit.

Mona sa...

Gratulerer!
Blir med å feirer med 2 lodd :-)

nragnhild sa...

Gratulerer med 4årsdagen! :)

1 lodd til meg :)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

3 lykkelodd til meg! Følger og innlegg: http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/11/vinn-hos-komadyret.html

Bli gjerne med hos meg også om du vil!

Klem

Tonje sa...

Jeg prøver lykken med 2 lodd :) Gleder meg til å følge deg videre! Klem, Tonje

Marihøna sa...

Gratulerer med 4 årsdagen! Jeg tar gjerne et lodd!

Pittelitn♥ sa...

Gratulerer! Jeg kommenterer òg følger bloggen din ;) håper ett sv de to loddene er vinnerlodd!

Inspirerende blogg du har!

Anonym sa...

Imponerte av deg for hver gang du legge ut ting:-) flinking. :-)
Rebecca

Sonja frå Sunnfjord sa...

Eg blir med på feiringa og tek 3 lodd:)

Aase sa...

Gratulerer med bloggbursdag.

Jeg tar 2 lodd.

Kristina -mamma til en Prins sa...

Jeg melder meg på med 1 lodd!

Guri sa...

Gratulerer med lang fartstid!
jeg tar gjerne lodd, 3 stk. på meg :)

smilehull sa...

Man får aldri nok pakker, selv ikke i desember;)
2 lodd til meg, takk!

Lithe sa...

Gratulerer med 4 års dagen!
Jeg blir gjerne med, tar 1 lodd :)

Linda sa...

Jeg blirmed og tar 3 lodd. Gratulerer med 4 års jubileum!

LaLa`s Loft sa...

Gratulerer med 4 år :)

Jeg er med, å følger også :)

Ha ei fin adventstid :)

Hekkan Hekkel sa...

Gratulerer med jubileum :)
Eg er gjerne med! 3 lodd på meg :)
Har òg ein liten Gje Vekk på gong på bloggen min ;)
Mvh, KristiN

Nennes sa...

Håper på litt lykke med 2 små lodd:)
Ha en fin uke!

Carpe diem!
Klem

Huldra sa...

Gratulerer så mye! Fire år er lenge, men tiden flyr i godt lag, og blogglandia hører såvisst til i den kategorien.
Jeg vil gjerne være med på feiringen med denne hilsenen her, og jeg har linket deg opp inne hos meg.

Jeg har et lite lotteri på gang selv, så vil du være med så heng på :)

Y`s design sa...

GRATULERER med 4-års dag :-) måtte det bli minst 4 nye år. Jeg gleder meg til å følge deg i fremover både på fb og i bloggverdenen. Lykke til videre :-)

Sier tvi-tvi med 3 lodd. :-)

trudeanett sa...

Gratulerer med 4 år :)
Jeg vil gjerne være med, og tar ett lodd :)


trudeanett@hotmail.com

Marianne sa...

Gratulerer med 4 år:-) Jeg prøver lykken og legger meg til som følger:-) Hilsen fra Marianne

reSIRIkulert sa...

Gratulera! :)
1 lodd til meg, er du snill ;)

Randi sa...

Så spennende! Jeg er gjerne med på feiringen og prøver lykken med 2 lodd:) Fin fredag til deg:)

Marit Johanne sa...

Gratulerer med 4 års jubileum! har tatt en runde på bloggen din, fin blogg du har! Vil gjerne være med på give awayen din,har linket til deg på bloggen min, så det blir 2 lodd. Tusen takk1

Signe Helene sa...

Så spennende!:)
Jeg prøver lykken med 1 lodd!
Ønsker deg en fin adventstid! :)

(signe4@hotmail.com)

inga sa...

Also I would like sign up for these super candy.
hugs
Gerda

inga sa...

3 lodd:)

sigrid sa...

For ein spennande give away! Eg blir med og tar to lodd. Håper på vinnerlykke:)
Sigrid:)

sigrid sa...

For ein spennande give away! Eg blir med og tar to lodd. Håper på vinnerlykke:)
Sigrid:)

Baddie sa...

Takk for koselig blogg! Håper det blir 4 år ++ til.
Følger og kommentar = 2 lodd

Janne sa...

2 lodd, lagt meg til som følger :)

Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com

Gina sa...

Selvfølgelig må eg vera med:) 2 lodd;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails