06 januar 2013

Stella Action Pic


Kjekt at kjolen fra forrige innlegg falt i smak hos andre enn meg og mottakeren. 
Her kommer de etterlyste actionbildene ;)
Som tidligere nevnt, kjole og garn fra Pickles.no


IMG_9444
Hei!!

Hun har gått i kjolen i halve dag og ser ut som hun stortrives i den, uten noe under. 
Varmt og godt. Myk og deilig Aubelita garn.

IMG_9446

Håper alle har hatt en super helg, her er guttungen febersyk på 8 dagen......gjett om det er kjedelig med influensa. Trodde han var i bedring i går men den gang ei.......seig denne.

Kanskje jeg må ta han med til legen for å måle en CRP i morgen om han ikke kommer seg.....
Bank i bordet så har jentungen og jeg gått klar, håper det fortsetter sånn.....

Ha en super søndagskveld,
jeg skal hekle videre på vognteppe, hva lager du i kveld?

5 kommentarer:

  1. Så nydelig! Og ja, kjolen var fin den også altså. Så veldig deilig ut å ha på seg.

    SvarSlett
  2. Så skjønn lita jente du har :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin kjole.
    God bedring til guttungen, sikkert lurt å ta en crp, for sikkerhets skyld, i disse svineinfluensadager.

    Jeg hekler ugleluer og votter for tiden, men gleder meg til å begynne på noe helt annet, jeg vet ikke hva enda, men driver og kikker litt i blader, bøker og blogger for inspirasjon.

    Ha en fin dag. Klem Tone =)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kjole!!! Skjønner godt den må bli på;)

    SvarSlett
  5. Så fin kjolen var på! kjekt med garn som er supermykt og kløfritt, det får pickles virkelig til :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails