07 oktober 2013

Marius i bruk

Mariusjakken har fått sin debut og dagen var da guttungen var hos fotograf på 6 mnd fotografering. Jeg er litt sånn at man må jo gjøre likt, og de to eldre søskenene har hatt hver sin strikkejakke på seg på 6 mnd bilde. 
Eldstemann sin jakke har svigermor strikket (jeg kunne jo ikke strikke selv), og jentungen hadde Februarjakken til Zimmermann.

Derfor ble jeg litt forfjamset da det gikk opp for meg at jeg ikke hadde tenkt tanken på å strikke en egen fin jakke til minstegullet. Etter å ha blåst bort litt ammetåke og tenkt meg litt om så ble "redningen" Marius jakken jeg strikket ferdig i vår.

Så får vi håpe at den er "fin nok" til fotografbruk. Jeg er iallefall spent på resultatet. Skal ikke si noe på jakken, den står som et skudd heldigvis.

(Bare for å få forståelse hvor lite forberedt det går an å være til fotografering, så var jeg hos gullsmed og bestilte smykke og armbånd dagen før fotografering, og hentet det gravert 10 min før fotoshoot)

Det er visst slik det blir med 3. mann har jeg hørt, og nå erfart.

Jaja, her kommer iallefall Mariusjakken i bruk ;)


IMG_2815



IMG_2821

Så får vi se om det dukker opp en lue i løpet av høsten, 
om jeg finner igjen restegarnet i flyttelasset......hm hvor la jeg det mon tro......

3 kommentarer:

  1. Veldig fin mariusgenser, synes fargene er så søte:)

    SvarSlett
  2. Så fin genser :)
    Og så alldeles nydelig liten sønn du har fått deg :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin jakke du har laget. Og for et vidunderlig lite barn :) Ammetåke eller ikke, nyt denne tiden i fulle drag. Det går så fort alt...
    Ønsker deg en fin helg!
    Anette

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails