16 november 2013

Trommevirvel.......

Tida flyr og det er plutselig tid for å trekke vinner av den utrolig fine boka 





Dette er en bok jeg har blitt utrolig glad i, noe jeg også håper vinneren vil bli. Det er så mange nydelig plagg i denne boka, både gult og blått garn kom i posten fra Danmark i dag. Det blir nok flere prosjekter fra denne boka her på bloggen ;)


Men tilbake til tema......tadamtadamtadam Random.org har tatt trekningen for meg.

Den griseheldige vinneren ble Ellen Kristin med lodd nr 33, som skrev:

"Denne kunne jeg gjerne tenkt meg. Tittet på den i bokhandelen i dag, men siden jeg er student for tiden kan jeg ikke kjøpe alle strikkebøkene jeg har lyst på. 

To lodd på meg, du har fått deg en ny følger :)"


Ta en titt innom den fine bloggen hennes og se alt det nydelige hun har strikket, og så ung. Jeg er imponert!
Kunne vel ikke ha passet bedre, for jeg har selv vert student, så vet hvordan det er å har lyst på ting...  ;)

(kjøpelysten gir seg ikke med alderen kan jeg love, jeg hørtes plutselig staurgammel ut. men det er jeg da ikke, hihi)

Send meg navn og adr til brisheimkrøllalfagmail.com, så kommer boka i posten plutselig ;)


Tusen takk til alle dere flotte der ute som ville bli med på give awayen, takk for at dere deler og velkommen til nye følgere. Ja, og selvfølgelig takk til Juritzen forlag som sponset premie ;)

Ha en flott helg ;)


3 kommentarer:

  1. Hurra! Tror aldri jeg har vært så glad for en bok før :D
    Takk for hyggelig omtale av bloggen min :)

    SvarSlett
  2. Så bra, så kjekt å glede noen :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til Ellen Kristin. Sikker på at hun kommer til å få stor glede av den fine boka. :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails