20 desember 2014

Knitting mill

Jeg liker det meste som har med strikking og gjøre, derfor måtte jeg jo selvfølgelig få meg en strikkemølle i hus.
Ungene var (nesten) like henrykte som moren og ville sveive en etter en. Ja det ble nesten litt krangling i krokene her. Noen meter restegarn gikk også i det.... endelig......


Untitled

Jeg har bestilt min hele veien fra Kina, på Aliexpress.com
Noe billigere enn prym sine, tipper de gjør samme nytte ;)


Untitled

Nå kan jeg kanskje endelig kvitte meg med noen rester som jeg ikke har hjerte til å kaste. 
Men hva skal jeg egentlig gjøre med snorene.....


Untitled

Mulig det går an å hekle eller strikke noe etterhvert? Noen som har prøvd?
Jeg får sette ungene i arbeid med sveivingen.......

Telleren har rundet 200 000 sidevisniner på bloggen, det er litt stas.

Tusen takk til alle dere søte damer som legger igjen hyggelige meldinger
 og som titter innom titt og ofte. Uten dere, ingen blogg!

Bare noen dager igjen til jul, begynner du å bli klar?

3 kommentarer:

  1. Måske "snorene" kan bruges til armstrik...

    SvarSlett
  2. Blir snorene tynne nok til å brukes til knyting på babyluer? Eller blir de tykkere enn icord strikket over 3-4 masker? Jeg vurderer å kjøpe en, men er usikker på hva jeg skal bruke den til. Hva tror du? :)

    SvarSlett
  3. Snorer er kjekt i luer, bukser etc. Men de kan også duge som pynt, f eks knytes i ei sløyfe og syes fast på en strikket genser? Kjekt å få fart på restegarnet i hvert fall! :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails