06 desember 2016

Snøløv luer

Jeg hadde litt garn rester etter Snøløv geneseren til jentungen i grått og hvit, og restene er blitt til to stk luer, i motsatte farger. Grå og hvite. En til jentungen og en til minste gutten.



Snøløv


Planen var å ha dusk på luene, en lys og en grå, så nå leiter jeg huset fra topp til tå for å finne frem dusken jeg en gang kjøpte og sjekke fargen på den....Men hvor den har havnet er ikke godt å vite....


Snøløv
Største lua til jentungen

Snøløv


Luene er ganske store i str, med korte avfellinger i toppen, noe som gir en baggy lue (iallefall på mine unger). Så gjenstår det og se om de blir brukt, minsten har fått for seg at hjemmestrikka luer klør (selv merinoull). Så nå er omvending i full gang, neida, dette klør ikke, bare prøv.....skrik hyl kast.....men det er på gli nå tror jeg..... er nok bare litt tre års trass.

Kan jo ikke ha barn som klør av hjemmestrikk liksom *sjokketfjes*

Strikket i drops merino ekstra fine i str 3-5år og 6-8 år
Oppskrift på snøløv lue finner dere her.

1 kommentar:

  1. Jeg synes luene er kjempefine, og det er veldig synd om de ikke blir brukt. I tilfelle minsten absolutt ikke vil bruke den, så kan det jo bli en fin bursdagspresang eller julepresang til en kompis. Det kan jo hende pipa får en annen låt da. Lykke til!

    Fortsatt fin førjulstid fra Ingunn

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails