19 februar 2017

Teststrikking

Jeg har teststrikket for kollega og strikkevenninne Christina, som har nettsida Rillestrikk.com og rillestrikk.com på Instagram. Sjekk ut sida hennes for masse flott inspirasjon og nydelige oppskrifter.

Kjempekjekt å bli med på hennes spennende reise mot en bok. Gleder meg til ferdig resultat. Hun er så flink, lager oppskrifter og plagg i en fei (jeg tror hun har mer timer i døgnet enn meg.....).

Viking bukse

Jeg har test strikket Viking bukse. En helt vanlig ullbukse, strikkes ovenfra og ned, med små detaljer som gjør den til sin egen versjon, en knallgod barnehagebukse med andre ord.

Viking bukse

Det gikk med 263 gram garn til buksa, som egentlig skulle bli 4-5 år i str Jeg bommet selvfølgelig med en maske på strikkefastheten, som resulterte i større bukse enn planlagt.

Viking bukse

Strikket på pinne 3,5 og 4 i Smartgarn fra Sandnesgarn.
Oppskriften kommer i boka til rillestrikk.com

1 kommentar:

  1. Riktig fin bukse med det lille ekstra! Spennende med ny strikkebok! Vi får jo aldri nok....

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails