11 november 2017

Gave til tantegull

Tenk at lille tantegullet allerede blir 1 år. Fytti som tiden flyr.

Han fikk litt hjemmestrikk i tillegg til kjøpeklær, det ble seleshorts med lommer og en henry lue til. Knallsøt. Han har lært seg å gå også, då dette skal bli saker å se i bruk.

Seleshorts med lommer

Seleshorts
Med blå kontrastlommer....

Seleshorts

Oppskriften til shortsen fikk jeg som takk for å ha teststrikket noe for jeanettgreen design for noen år siden. Egentlig har jeg tenkt at denne skal jeg strikke til minstemann, men han er allerede 4 år og jeg syns han er blitt for stor for slike klær. 
Så når sjansen nå bøy seg for å strikke til tantegullet, heiv jeg meg rundt. 
Å fytti for ein gøy shorts å strikke. Denne vil jeg strikke igjen.


Seleshorts med lommer

F6F71F83-FBAB-401B-9E5E-DC5C58AED2C8

Lua og shortsen er strikket i Drops merino extra fine. 

1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails