18 mai 2018

Give Away

Vel overstått 17, Mai feiring, jeg håper du hadde en strålende dag med mye is og litt strikketid. 


Jeg fortsetter 10 års jubileet og kjører på med en ny Give Away. 

Jeg har fått lov til å dele ut et sett med Infinity Hearts heklenåler og Infinity Hearts bomullsgarn fra Rito Garn & Hobby.


Hekle settet består av 9 heklenåler i flotte farger,
fra størrelse 2mm til 6 mm. 
Du finner settet her.

Skjermbilde 2018-05-16 kl. 23.56.45



Bomullsgarn pakken inneholder 19 farger. 
Dette finner du her.

Skjermbilde 2018-05-16 kl. 23.57.12


Snart er det sommer og ferietid, da er det ofte at heklekrokene er lettere å ha i veska enn en stor ullgenser. Hva med å hekle et deilig pledd til varme sommerdager, enten til å sitte på, eller hive over føttene?

Her er noen hekle og strikke tips:

Dette flotte teppe er en favoritt hos meg - Flowers in the snow

Hva med klassiske bestemorruter til sene sommerkvelder?

Eller et strikket handlenett?

Eller heklet Sunshine Day Baby Afghan, dette teppe er nydelig….jeg holder fremdeles på med mitt……ufo…

Om du ikke er noe teppehekler så hva med Amigurumier, det hadde jeg dilla på en stund, gøy å lage til ungene (og til seg selv). 

Det finnes å utrolig mye fint det går an å hekle, personlig liker jeg godt farger. Det får du mange av her.

For å delta i Give awayen, sleng inn en kommentar i kommentarfeltet under eller legg igjen en kommentar og lik bildet på IG for å få dobbelt opp. 


Vinneren trekkes 31.MAI. 

Lykke til!!


11 kommentarer:

  1. Hekling er gøy og en fin sommeraktivitet, spesielt når både krok og garn er så fine og fargerike som her! :)

    SvarSlett
  2. Jeg blir gjerne med på Give away-en din Kjempefine farger både på garnet og heklekrokene!.

    Hilsen fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Vil gjerne lære meg å hekle, så noen fine handlenett til frukt og grønt jeg kunne tenkt meg å lage for å redusere plastforbruket :)

    SvarSlett
  4. Hei, deltar gjerne,hekling er gøy :) Hilsen Vigdis V.

    SvarSlett
  5. Gratulere med jubileum ... Ikke så flink med heklenåla, men har en drøm om å hekle primulateppe til Arne og Carlos ... da bør jo utstyret være i orden :-)

    Ha en fin pinse !!!

    SvarSlett
  6. Vil gjerne delta i trekningen! Masse fint man kan trylle frem av dette!����

    SvarSlett
  7. Gratulerer med jubileumet. :-) Morsomt med kroker i så flotte farger. Nydelige farger på garnet også. Så ja jeg vil gjerne delta. :-))

    SvarSlett
  8. Gratulerer med jubileum! Jeg er inne i en hekleperiode nå. Har nettopp heklet ponchoer til døtrene og har en haug med restegarn som skal bli grytelapper. Det hadde gjort seg med nye heklekroker, og disse ser ut som de er gode i hånden. Og garn får man vel aldri for mye av;) Jeg krysser fingrene☺

    SvarSlett
  9. Jeg oppdaget bloggen din i kveld :) Fatter ikke at jeg har oppdaget bloggen din tidligere for jeg elsker alt som har med håndarbeid å gjøre, men nå er jeg i hvertfall her :) Gleder meg til å følge bloggen din. Garnet var flott og tenk på alt det fine en kan lage av alle de lekre nøstene :) Jeg krysser fingre og tær for litt vinnerlykke 🍀

    SvarSlett
  10. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet football

    SvarSlett
  11. Drømmer stadig om å hekle meg et teppe som Flowers in the snow. Så kanskje om jeg er riktig heldig, så begynner jeg snart? 😉 er så glad for alle som enda holder fast ved bloggingen. Håper du fortsetter også etter disse 10 årene!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails