02 november 2018

FWSS - en skamløs kopi.

Du vet de tingene i Ravelry køen som bare blir liggende år ut og år inn, sånn ble det litt med denne deilige lua i Angora. FWSS- en skamløs kopi av Pia aka @frksnuppstrikk på IG.


Untitled

Derfor har FWSS lua (om du fremdeles husker denne) stått på strikkelista på Ravelry i x antall år før den endelig kom på pinnene. Garnet har jeg også hatt liggende leeeenge.

Lua er strikka med deilig angora fra Pickles. Hvit er kanskje ikke en genial farge å lage lue i, men nå har den iallfall blitt strikket og kan hakes av lista. Er det ikke deilig når man endelig får strikket noe som har vert planlagt lenge? Det synes jeg. Samtidig som litt av garnlageret forsvinner, selv om det ikke var store mengden som gikk med til denne florlette lua på 26 gram.


Untitled



Oppskriften finner du her på Ravelry 

1 kommentar:

  1. Så fin og florlett hue :) Vil tru angoraen varmar godt.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails