25 desember 2018

God jul

Vil bare innom å ønske dere alle en riktig GOD JUL, kos dere masse i romjulen og nyt fridagene om du har. Jeg har vert heldig med natt turnusen min i år, 
jeg har fri fra 21 til 28 des, det skal nytes til fulle. 
Så ekstra god jul til deres om har vakt i jula.

352FCAC4-2CD3-479D-BB2E-EBD889FB21F3

Julepyjamas og strikkeprosjekt ;)

Jeg har altfor mange strikkeprosjekter enn hva jeg syns er komfortabelt å ha på en gang, 
så jeg håper inderlig jeg klarer å ferdigstille noe i løpet av uka....

Jeg har jo en viss ide om å tømme pinnene mine før nyttår, men ser at det kan holde hardt med et skjørt som jeg vil ha ferdig til julaften (ble ferdig litt over midnatt i dag, 1. dag)
to gensere på gang, to halvferdige vottepar, et skjerf og manko på en lomme på ei bukse, 
(som jeg også vurderer å rekke opp begge føttene på)

En måned (eller to) hadde kanskje vert mer realistisk enn en uke. 

IMG_6758



Så for å unngå lage stress for meg selv her, så prøver jeg å se realistisk på dette og velge mine kamper med omhu. I år får jeg rett og slett ikke tømt pinnene og det har jeg jo meg selv å takke for at jeg starter for mange prosjekter på en gang. 
Pytt, pytt, puste dypt og prøve å ikke tenke for hardt på det.

Håper du får en fredfullt jul og at du koser deg med 
venner, familie og strikketøy.


0D4EA222-4BF9-4451-827E-6FA5D33CA143


A77D5411-B04E-4157-8F05-1F2956158A23

38C138A7-FC25-48A4-80F3-1234AFC56838

Tradisjonen tro, vil jeg nok starte på et juleprosjekt (til tross for altfor mange pågående prosjekter), dette synes jeg er så utrolig koselig, det blir nok ikke lagt opp før i romjula i år pga skjørtet jeg måtte få ferdig. Jeg har sett for meg at jeg kanskje vil gå for Lilletind lua til Emilie Bjørnå.

Jeg har også vert så heldig å få Strikketerapi sin Terapihjørning i posten, slik at den får feire jul hos oss i år. Heldige meg ;)

Jeg sende den avgårde så snart jeg får mail om hvem som er nestemann på lista ;)


D02BCBD2-B1C5-4B7A-8B31-7DC37F3A9DCA

Fortsatt God Jul alle sammen.

Takk for at du stikker innom!

GOD JUL

2 kommentarer:

  1. Svart-hvitt votter jeg liker :-))) og dette rødt er så fint.
    God jul for deg og dine. Kos deg.
    JuleKLEM fra Viola

    SvarSlett
  2. Riktig god jul til deg også! Håper du har fått tid til å strikke mye. Jeg holder på med en Marius-genser, men nå blir det en liten(forhåpentligvis) pause da h håndledd fikk seg en trøkk i går. Men klarte å blogge i dag, selv om det tok lang tid.

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails