25 juni 2019

Bergen Strikkefestival

#Reklame
#Sponsetfestivalpass

I dag legges billettene til Bergen Strikkefestival ut, gjett om det er mange spente strikkeglade damer og manner rundt om i landet som har ventet på dette. 

Untitled

Jeg har vert på festivalen to ganger før og det er bare magisk. Stemningen, lokalene, folkene, ja alt. Husmorferie og strikkegalskap på en gang, hva mer kan man ønske seg?

Har du ikke vert i Bergen eller på Salhus før, så anbefales det på det varmeste. Du kommer ikke til å angre. Det er såååå gøy. 

Du kan gå på kafeen, markedet, foredrag eller ulike workshops, alt etter hvor dypt interessens stikker, samt hvor dyp lommeboka er, for ja, det kan fort bli dyrt med alle de lekre fristelsene de har å tilby i de ulike markedsbodene. Men det er verdt det ;)

Jeg gleder meg allerede til høsten ;) Programmet for helga finner du her.

Sees vi på festival i September??


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails