11 desember 2019

The Selbu Mitten Club III


#Dette er ikke spons, bare fornøyd ;)

For andre år på rad har jeg kastet meg på 
Selbu Mitten Cluben til Eli fra Skeeindeer Knits
@skeindeer på IG


Dette er en flott mulighet til å bli litt pushet til å strikke 
den ene votten som kommer ut hver måned. 
Samtidig så lærer man mye underveis om man er ny i votteverden. 

Foreløpig ligger jeg litt etter, men vinteren er lang og man må jo ikke bli 
ferdig med alle på en gang vel? 
Jeg har fremdeles en vott (den siste) fra klubb nr 2 hengene på samvittigheten enda.....




Speedy spunni


Selbu mitten club varer fra september til januar, og du får et hemmelig mønster hver måned, utenom starten, klubben starter med en super rask vott på tykke pinner. 

Tilsammen får du da altså 5 mønster. 


Nå er vi jo kommet til desember så du vil få 4 mønster med en gang du kjøper. 
Her er det mange flotte votter å velge i, det er barer til å finne frem favoritt vottegarnet ditt og legge opp. 




Du finner klubben på Ravelry her.


Jeg har foreløpig strikket to av parene. 





Untitled


Speedy spunni votter strikket i Lettlopi rester på pinne 4 og 6.



Kongro ligger til blokking, men dere skal få en liten sniktitt her.....
strikket i Rauma tretråds garn.


Kongro


Det geniale med slik votteklubb er jo at man får litt gaver å gi bort. Jeg har fra før gitt bort til en 60 åring, en 40 åring. 
Nå kommer det nok til å ligge to små pakker under treet i år vil jeg tro, 
ja om ikke tre hvis jeg skynder meg litt. 



Ha en fin førjulstid og husk "ikke stress" ;)



Jeg har foresten kjøpt meg inn i Xmas sock club 2019 til Nordic Stitches @nordicstitchesdesign, håper jeg kan klare å få strikket noe fra denne også, her får man 3 mønster i desember så det er bare å la pinne bli varme......hvem sa ikke stress?? ;)



1 kommentar:

  1. Herlige votter. Små kunstverk å gi bort og bruke selv. Hun har mange fine mønstre. God førjulstid😍🎄

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails