17 februar 2020

Hipsterluer

Jeg har en favoritt tur lue jeg strikket for to år siden, 
Problemet med den er at fargen sennepsgul ikke passer til alle jakkene mine. 
Men hva gjør man da? 

Jo man strikker to til luer i farger som passer både 
en og to jakker til ;) 
Så kan jeg og jentungen dele litt ;)


Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Hipsterhat

Lua er sjappstrikka på to rette og to vrange hele veien. 
Det holder også med et nøste til hver lue i damestørrelsen, 
billig og fin lue spør du meg. 
Den er tynn men går man tur for å trimme så er det passelig tykt å ha på hodet. 

Strikket i Filcolana Pernilla

1 kommentar:

  1. Har man funnet ei god lue, er det bare å strikke flere i andre farger. Denne er sikkert behagelig å bruke og fin på. Fine farger på disse!

    Fortsatt fin onsdagskveld!

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails