03 oktober 2022

Sommerferie og pusegarn

Vi, som mange andre var på Norway cup i sommer, dette resulterte til mange tusen skritt med trakking i Oslo hver dag og jeg rakk innom to strikke butikker i hver sin ende av byen. 

Pickles og Tjorven garn.

Jeg hadde flere strikkebutikker på lista men tiden strakk dessverre ikke til alle, kanskje neste gang....


Untitled

Jeg fikk altså med meg to prosjekter hjem. En lilla genser strikket i mohaire garnet Bella byPermin fra Tjorven garn. Genseren ble ferdig til skolestart for 12 åringen og gikk sjappt på pinne 9.

Untitled






Spring fling


Hos Pickles kjøpte jeg tilbudsgarn- jeg elsker tilbud ;) Så nå blir det ovenfra og ned genser på meg selv, i deilig grønnfarge i garnet Soft Fuzz.

Denne går litt treigere på pinne 4...haha


Untitled


Ovenfraogned genser

Tror denne skal bli fin, når jeg endelig kommer meg til deling til ermer. Utrolig hvor seint det går fra pinne 9 til 4.....haha.

Ovenfra og ned genser i soft fuzz finner du her


2 kommentarer:

  1. Synes du var "flink" som klarte deg med to prosjekter! Kledelig genser til 12-åringen! Håper du viser bilde av deg med genseren når den blir ferdig. Chunky Dahlia er også strikka ovenfra og ned. Veldig greit om en trenger å justere lengder på ermer og bol. Lykke til!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, ja kanskje det kommer bilde om jeg får den ferdig snart. Utrolig hvor seint det plutselig går med mindre pinner......Nytt garn i hus så må skynte på nå.....

      Slett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails