28 mai 2023

Komadyret hjerter Pickles

#ikkereklame

Heldige meg, jeg vant gavekort hos Pickles for en tid tilbake. Da måtte jeg jo bare få meg noen nye skatter til lageret mitt. 

Jeg digger Pickles, jeg har fulgt dem siden blogg starten og videre til butikk og nettbutikk. Grunderne og designerene Anna og Heidi, er så inspirerende og flinke. 

Har du ikke hørt om Pickles sier du? Er det mulig? i såfall har du gått glipp av masse nydelig garn som du kan finne her, de har selvfølgelig også maaange nydelige oppskrifter i på nett, bøker og hefter.


Untitled
Heldige meg som vant gavekort 

Jeg er ingen Pickles ekspert, men en ihuga fan, så endel garn har jeg da prøvd meg på i årenes løp. Ja for det begynner å bli noen år siden første garnet dumpet ned i postkassen. Tror det var sånn ca når guttungen var liten tass, og han er 16 nå......#tidenflyr. 

Jeg har også strikkepinnene deres Luxuspinnesett i begge versjoner og dette er de beste pinnene jeg har brukt ever. Vert alle kronene, skal du unne deg nye pinner eller er du helt ny i strikkeverden? Invester i dette, du vil ikke angre. 




Untitled


Untitled

Jeg har vert så heldig å fått teststrikke endel for Pickles tidligere, dette har resultert i mye nydelige plagg og deilig garntesting.

Jeg oppfordrer alle til å støtte unike butikker, som Pickles. Har du lyst på noe nytt til sommeren, ta turen til dem på Grünerløkka eller innom nettbutikken og klikk hjem noen skatter. Du vil ikke angre, jeg lover. 




Bildebonanza fra deilig Pickles garn

Untitled


Untitled


Untitled


Untitled


Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

Nett

Kan varmt anbefale økologisk bomull og strikkenetta deres, jeg har x antall stk og blir ikke lei.......De tåler sååå mye og rommer utrolig mye. 


Kan man få for mange nett? Spør for en venn.....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails