08 juli 2010

Griser kan brukes til så mangt.....


Jeg har fått meg gris.....vel og merke et målebånd (enda ett....), denne varianten er litt lettere å ha i hus og trenger ikke så veldig mye stell.

Dette herlige vesenet (har ikke fått navn enda....forslag mottas med takk!!!) kommer fra Rice og er kjøpt på Fem Høns på Stord. 

Det strikkes, selv om det for tiden går litt vel sent etter min mening. Grisen står oppå et lite restegarn prosjekt  i baby ull. Oppskrift finner du på pickles og det heter Lun Bris Sommerbabyteppe.

8 kommentarer:

  1. Kul gris:) Eneste form for gris man kan ha i hus! Og kjempefine farger i strikkeprosjektet ditt. Blir gøy å se når det blir ferdig:)

    SvarSlett
  2. Den var kul! Jeg har sju målebånd i huset, og fem av de ar alltid borte vekk (=på sønnens rom, han elsker dem) så da er det iallefall ett for hånden når jeg trenger dem.

    SvarSlett
  3. Ha ha, så fin gris! Jeg har sett på disse teppene, og de er så fine.

    Takk for at du vil være med på min give away :-) Ønsker deg en fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  4. Hei hei! Det ligger noe til deg i bloggen min:) God helg, og klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. har du sett så stilig målebånd da! :)
    Teppet så også ut til å bli kjempefint, herlige farger. Legger meg til som følger av bloggen din, synes du lager kjempe mye fint!

    SvarSlett
  6. Man kan aldri ha for mange målebånd. Hvertfall ikke når de er så søte som han der. Selv har jeg 5-6 stk, inkl. et veldig søtt med en rev på...

    SvarSlett
  7. Hei og takk for hyggelig melding hos meg :) Og takk for at du ga meg enda en flott og inspirerende blogg å følge! :) Så mye fint du lager, har sett meg ut flere ting jeg vil prøve meg på. Blant annet "Fat baby booties". De var utrolig søte! Hvordan er de "i bruk"?

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails