13 november 2010

Jeg vant, jeg vant!

Se hva jeg fikk i posten i dag ;)




Jeg var så heldig å vinne en av premiene i Vilma sin give away.
Har du enda ikke vert innom bloggen hennes, anbefaler jeg sterkt et besøk. 



To herlige nøster med Rowan garn, et garn jeg faktisk har hatt lyst til å prøve lenge, 
litt (nesten allerede oppspist) Anton Berg, og en herlig liten krabat som sitter på toppen av nøstene. 
Mon tro om den er til å ha på juletre ;)

Den kom litt dårlig frem på bilde, så den fortjener et eget fant jeg ut ;)
 Kjempesøt, tror jeg kaller den opp etter sjokoladen jeg. 
Anton ;)


Ha en super lørdagskveld videre, nå skal jeg i 30 års dag
og må pakke inn en pakke og gjøre meg klar........får blogge om pakken  i morgen ;)

2 kommentarer:

  1. hey...

    Godt pakke nåede frem til dig , fuglen kan sætte på juletræ eller hvor du lyster .

    Klem Vilma

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails