08 november 2010

Pannebånd

Andre del av Nepal prosjektet mitt er ferdig. Altså, garnet....ikke landet.
Nemlig pannebånd til Bella`s mittens. 

Eller, det hører jo strengt tatt ikke til vottene i den forstand,
 men jeg syns de passet fint sammen ;)

Av og til er det "for varmt" til å gå med lue, da er det greit å ha et godt å varmt pannebånd og ty til ;) 
Enda kjekkere er det når de matcher vottene ;)



Pannebåndet dekker ørene godt og er egentlig ganske stort, 
så det dekker store deler av hodet også ;)

Oppskriften har jeg funnet på garnstudio.

Strikket i Drops Nepal på pinne 5, gjort på en liten kveld foran tven ;)
Det gikk med 45g.

13 kommentarer:

  1. Så fint det var! Også så deilig med små og nyttige prosjekter :) Og takk for garntips-har aldri prøvd dette garnet før. Ha en flott mandag!

    SvarSlett
  2. Lekkert! Godt og varmt :)
    Jeg liker også det garnet, mykt og fins i mange flotte farger!

    SvarSlett
  3. SÅ utrolig fint pannebånd! Det må jeg nok prøve å strikke :o)

    SvarSlett
  4. Kjempefint pannebånd, jeg ser for meg at det passer perfekt til Bella's mittens. :)

    SvarSlett
  5. Så stilig pannebånd! Nå fikk jeg ikke noe mindre lyst til å prøve det garnet, og det er stor fare for at jeg kopierer deg på begge prosjektene :-) Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  6. Flotte billeder :-)) Og hold øje med post i de næremste dage :-)

    Klem Vilma

    SvarSlett
  7. hei hei!
    Det var et flott pannebånd! :)

    SvarSlett
  8. Vilma: jeg gleder meg som om det skulle vert juleaften ;)......*sitter vakt med postkassen* ;)

    SvarSlett
  9. Kjempefint pannebånd, og gøy å strikke sett.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails