20 november 2010

Julemesse

I dag har jeg vert å besøkt julemessen på Fitjar
dere som har hørt på P3 morgen, har kanskje hørt om Fitjar før? 
Andre kan lese om denne perlen av en plass her.
Her har jeg store deler av slekten min,
og i helga er jeg på besøk hos mamsen min ;)

Og litt ble da med hjem fra messa.....

To stk 50g hesper med Mari 80% Kidmohair fra kje og 20% Merinoull
Planen er å lage en ribbebukse til jentungen i det, 
men tiden vil vise hva som trylles fram...


Guttungen tok også lynlodd og vant faktisk to premier som han fikk velge ut selv.
Fornøyd plukket han ut (med litt hint fra mammaen) et par tøfler til lillesøster.
Syns de var skikkelig "retrokule"


Og et par ullsokker til seg selv....
(yes tenkte mammaen, da slapp jeg å strikke det selv)


Jeg er veldig spent på å prøve kjeullet, det er sååå mykt og herlig, håper bare jeg kjøpte nok...

Dette er et veldig eksklusivt garn, og kan vel ikke si det var veeeldig billig heller, 
men det er et rent naturprodukt og er kjøpt av en lokal produsent, 
jeg tror det er verdt hver en krone ;)

Ønsker dere å vite mer om det, kan dere kontakte henne på mail eller tlf.



Eller lese mer på Telespinn.no

Sjekk ut den herlige Mohairgjeita da ;)
(Bilde lånt fra telespinn.no)


3 kommentarer:

  1. Det garnet ser jo flott ut:) Den siden skal jeg sjekke nærmere.

    SvarSlett
  2. Så flink han er til å velge premie da ;-) Garnet så behagelig ut - jeg har ikke hørt om det før. Regner meg at du forteller hva du syns om det :-)

    God helg og klem fra Siv

    SvarSlett
  3. Spændende , og jeg ler lidt af 'retro'tøflerne, de er super seje på sin egen måde :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails