07 februar 2016

Baggylue

Siden jeg var i luedilla så laget jeg like godt en Baggylue fra klompelompe også. Det finnes nok altfor mange luer i skapet på gangen, men det er da kjekt å variere litt vel? Kanskje jeg må lage en til meg selv også, jeg ser at mine luer trenger en oppgradering snart. Blir jo litt lei av dem etter noen år......



Baggylue


Baggylue
Litt ferjestrikk ;)

Baggylue

Ferdig lue med detalj


Denne gikk sjappt på pinne 4.
Det gikk med 60g merinoull i str 3-6 år. Så ble en rest her også...... Du finner oppskrift i boka til Klompelompe.


Nå strikker jeg på et evighets prosjekt igjen (genser til meg selv) og kjenner jeg går litt lei. Tror jeg må finne et nytt prosjekt ASAP.......men hva? Lista er altfor lang og jeg vil helst bruke av garnet jeg har liggende, men det frister aller mest å kjøpe nytt selvfølgelig.....hvorfor er det alltid slik?

3 kommentarer:

  1. Riktig fin lue! Jo, da. Vi har alltid lyst på nytt garn, og det bør vi vel egentlig unne oss.
    Prøver å bruke garn fra lageret når det passer til det jeg ønsker å strikke....
    Noe garn må også ligge og modnes litt før jeg strikker av det.

    Ønsker deg ei fin februar-uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nei, man kan vel aldri ha for mange luer.
    Ja, hvorfor er det sånn at det er mye morsommere med nytt garn og nye prosjekter?
    Jeg kjenner på den følelsen hele tiden!

    SvarSlett
  3. Den var fin, je kler best baggy også !

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails