26 desember 2016

GOD JUL

Da har julefreden senket seg, og jeg er ferdig med jobbehelg. Selv om det stormer ute, får vi gjøre så godt vi kan og beholde julestemning inne. Litt snø hadde jo gjort seg, så absolutt. Men vi bor på Vestlandet og kan ikke forvente det, dessverre. Kanskje på nyåret? Håpe, håpe....Imens får vi nyte innevær når romjulsstormen herjer.

Julen er et faktum (og nesten overstått) - edelgrana er prydelig i stua, det er gjort innhugg i alle kakebokser og snopet flyter fritt.

Untitled


Det har tradisjonen tro blitt lite hjemmestrikk fra meg, jeg er dårlig på slikt (det er viktig å holde på tradisjoner i jula sies det). Men en hals ble pakket inn, så gjenstår å se om den får en varm velkomst hos mommor mi.

Tradisjonen tro, fikk jeg også strikkebøker av ungene - elsker det! I år ble det også den nyeste fra  Klompelome og Strikkedagboka til Gyldendal, begge fra ønskelista, rett inn i samlingen ;)
 
Håper dere nyter juleferie (om du har), det skal jeg gjøre nå. Fri til neste år, den ene fordelen med nattjobbing er langfriene, kanskje det blir litt strikketid i romjula, jeg skal iallefall nyte late dager/morgener og kos, og det er ekstra ferie for oss voksne også når ungene har skolefri ;)

Ta vare på hverandre og kos dere! Knit on!


GOD JUL 

MERRY CHRISTMAS

FELIZ NAVIDAD



1 kommentar:

  1. Slik skal romjula være. Fri flyt av alle goder.... Så heldig du er som fikk fine strikkebøker! Mye hygge i vente der. Kjekt med god tid til strikking for dere som er yrkesaktive. Vi pensjonister kan jo kose oss hver dag, f.eks. noen omganger til morgenkaffen og God morgen, Norge.

    Fortsatt god romjul fra Ingunn

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails