02 januar 2017

Godt nytt år

Godt nytt strikkeår vakre lesere.

2016 - et år som har gått så altfor fort- noen strikkeplaner ble gjennomført, andre ikke. Jeg har aldri endelige lister fordi jeg vet at det stadig dukker opp nye spennende oppskrifter å prøve ut, så det er gøy å ha "ledig" plass til å hive seg rundt når noe frister. Ja, jeg er impulsiv og jeg liker ikke altfor langsiktige planer i strikkeverden.






Hva ønsker jeg for 2017?
  • Fred på jord og alt dette her......
  • Jeg håper på et år som bringer nye garn bekjentskaper. Det skimtes en London tur ila våren, så da trenger jeg garnbutikk tips;)
  • Mindre eller større garnlager?......litt i tvil om hva jeg egentlig vil her. Jeg har lyst på nytt deilig garn å klemme og lukte på, og gammelt garn som aldri blir brukt vil jeg gi bort til barnehagen/skolen. Det MÅ sorteres og ordnes.
  • Ser frem til og håper på mye strikkeglede og forhåpentligvis godt med strikketid også. 
  • Jeg tror jeg skal innføre mindre husrydding og mer strikketid. Huset blir aldri ryddig med tre barn likevel. GOD PLAN!
  • Jeg skal muligens (se at jeg sier muligens) ferdigstille det ene hekleteppe ufoen min......kanskje ;)
  • Så var det det evindelige syrommet mitt som jeg venter på, veggene har fått gips men der var det stopp. Jeg drømmer enda om hyller og orden, benk til å sy på (før jeg glemmer ut hvordan det gjøres) Et rom bare til meg og rotet mitt, og litt garn ;)
  • Nå skal jeg strikke ferdig sjalet som jeg holder på med, så skal jeg begynne på noen gensere til ungene og meg (er iallefall planen) hint * dipdye*  (smilefjes med hjerteøyne) 
  • Så er den litt stusselig den der telleren til høyre her som viser at jeg ikke har strikket noe i år, så da får det første målet bli å få noe på telleren........

Hva er dine garn og strikkeønsker for 2017?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails