25 september 2017

Bergen strikkefestival




Jeg skal, skal du?

Min aller første strikkefestival, og i vakre Bergen, håper visakortet ikke går alfor varmt......


Gleder meg allerede. Jeg skal til Bergen allerede på Torsdag i forbindelse med jobb, når vi er ferdige på Lørdag, bærer det rett til Salhus for litt strikkeglede (med fare for strikkegalskap). Gleder meg masse.
På søndag skal jeg på workshop med Lene Holme Samsøe, etterfulgt av restefesten med Anja og Iren fra ullsalong.   

Håper iallefall på masse ny inspirasjon.

Håper å treffe mange IG profiler/bloggere, hvis du vet hvem jeg er, si hei.

Jeg har planer om å si hei til alle jeg kjenner igjen i farten om jeg klarer å ta øynene bort fra alt det lekre garnet de kommer til å ha. Jeg har varslet noen på forhånd at jeg kommer til å si hei, så de ikke tror jeg er helt koko....haha. Såååå, ikke bli overrasket om en litt rar vestlending sier hei og tror hun kjenner deg ;)

Jeg skal reise sammen med flinkeste Christina som har gitt ut boken Rillestrikk.com. Hun har snart solgt ut hele første opplag, så skynde på om du vil ha en bok ;) Den finner du her.

Jahooooo- Vi gleder oss masse til vakkert garn i alle slags farger og kvaliteter, flotte strikkeglade/galne folk og masse inspirasjon, og ikke minst hotellovernatting. For oss småbarnsforeldre er jo dette helt fantastisk og ikke hverdagskost.

Snakkes (kanskje) i Bergen ;)


Ps! Nå finner du også boken på Adlibris ;)

1 kommentar:

  1. Ønsker deg ei strålende fin helg på strikkefestival! Håper det kommer en aldri så liten rapport på bloggen.....

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails