05 oktober 2017

Kalinkaromper

En liten gave, til et lite gull. En liten grand tante gutt faktisk.

Kalinkaromper

En deilig liten romper, hva passer vel bedre som barselgave. 
Den falt iallefall i smak av mottaker og det er så koselig å få masse snap og IG snap med bilder av plagg i bruk.
 Det varmer et strikkehjerte ;)

Kalinkaromper

Strikket i Drops Extra fine merino 
Oppskriften er fra ministrikk.no 
Jeg har strikket den flere ganger her, her og her.
Jeg har jammen kommet utav tellingen....men tror jeg er oppe i 6 stk, og flere blir det nok.


3 kommentarer:

  1. Søt... veldig vakker med fletter.
    Extra fin merino fra Drops er et fint garnet ;-))
    Hilsen til deg.

    SvarSlett
  2. Veldig fin romper. Og fint med fletter. God søndag.

    SvarSlett
  3. Så trivelig den var. Flettestrikk gjør seg.
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails