07 juli 2018

Strikka Handlenett

Jeg er i feriemodus, og første del av ferien er overstått…..

Plastikk er fy fy, så jeg har strikket meg et handle nett til sommer bruk. Spørs hvor mye mat jeg kommer til å få med meg hjem om jeg skal handle med dette men kan da bruke det til gøye ting som feks mer strikketøy, en drikkeflaske, lommebok/telefon og et håndkle, frukt….ja mulighetene er mange. 
Ikke det at jeg mangler nett *kremt*, men hjemmestrikka hadde jeg ikke. Kun "1000" strikkenett og et hjemmehekla.

Nettnett
Kanskje nettet kan brukes til epleslang når eplene er klare.

For et digg garn, økologisk bomull fra Pickles. 

I deilig sommergul farge. 

Div

Div



Vi kom hjem fra Spania på mandag, deilig med sol og varme på solsenga, sammen med bok, strikketøy og en Corona. 
Nå har vi vert hjemme noen dager og fått kulden i oss, snart kjører vi mot øst og til Sverige, vi har også snakket om å ta en sightseeing tur i Oslo på vei hjem, siden kidsa aldri har vert der (det står visst høyere på lista enn Sverige besøk)!! 

Da ser jo jeg mitt snitt for å kanskje komme meg til "garnemekka" Grunerløkka som en mulighet for "hu mor". HYSJ, ikke si det til de andre…..hehe. Tips mottas med takk ;)



Nettnett

Finne det noen superkjekke handle tips til Sveriebesøk? Ikke at vi skal Harryhandle, men litt kjekt må jeg da få med meg hjem. 

Det gikk med 163 gram deilig økologisk bomull fra Pickles. 
Garnkit finner du her, jeg strikket største versjon. Jeg har litt rester, så hadde jeg hatt en anelse om hvor mye/lite det gikk til bunnen, hadde jeg nok strikket til det var tomt…..

Nå har jeg planer om å kvitte meg med litt gamle bomulls rester med et eller to versjoner til av nettet, og nytt feriestrikk planlegges til tur…..med angst for å gå tom for prosjekt på tur, så blir det nok overlast kjenner jeg meg selv rett…..

Ha en strålende sommer videre…..


2 kommentarer:

  1. Kjenner meg så igjen ang garnmengden som får bli med på tur, flust med pinner og oppskrifter også, saks og nåler. Kjekt handlenett. Har ikke kommet så langt, men har funnet fram ei heklaveske fra 60-tallet som er nesten ubrukt. Den får duge i år.

    Fortsatt god ferie! Ferie er hobby-tid, så du trenger nok mye garn!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails