25 juli 2019

Tova sitteunderlag

Jeg var innom den lokale strikkebutikken Perlestrikk på Åkra og handlet fritidsgarn og oppskrift til sitteunderlag fra Sandnesgarn en gang i påsketider. Heklearbeid til en forandring, gøy samt jeg planla å bli kvitt litt fritidsgarn rester med å hekle opp et par av disse. 


Untitled



Jeg kan hekle men av og til går det visst i stå, jeg har jo tydeligvis gjort feil en eller annen plass, for min vil ikke ligge flatt....jeg såg det vel egentlig tidlig men håpet vel at det ville ordne seg etter toving kanskje......benektelsen lenge leve.....


Untitled


Tova
Før toving....ja jeg burde vel tatt hintet....

Det er ikke godt å finne ut hvor jeg har gjort feil, om man tåler litt ujevnt underlag så går det helt fint å sitte på...




Tova

Untitled

Eller det kan bli ny sommerhatt til minsten......

Foreløbig ble det bare dette ene underlaget,  
restegarnet roper på at eg skal prøve meg igjen....
så kanskje neste påske med mitt tempo....


Brukt: Heklenål 6 og Fritidsgarn fra Sandnesgarn



GOD SOMMER alle sammen, 
endelig min tur til  å ta ferie ;)




PS! Om man kan kalle det høst eller sommerferie er for meg litt uvisst, 
men med ukenes siste vær så kunne det like godt ha vært påske......
Så dermed passer påske innlegget likevel.....



1 kommentar:

  1. Åh nei. Av og til går det ikke som planlagt. Men jeg måtte jo le. Kul hatt🤣 Det går nok bedre neste gang. God ferie. Her sør er det vanvittig varmt. Sender litt til deg☀️

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails