29 april 2021

Pastellgenser ferdig

Jeg har "selvkomponert" en restegenser, målet var å strikke opp Kid-Silk restene fra Sorbetcardigan, genseren er derfor naturligvis lik i fargene som cardiganen til jentungen, med ujevne striper. Det er ingen system i stripene og jeg avsluttet med mest hvitt da det var garnet jeg måtte kjøpe i tillegg. 

Genseren ble sukkersøt og fin og jeg har døpt den pastellgenser. Myk og lett og den har allerede blitt godt brukt av jentungen. 

Untitled

Jeg elsker Kid-Silk, det er deilig garn og tenker at det er en så tynn genser at man kan bruke den både sommer og vinter. 

Det er en ganske ok følelse når du får laget to plagg av garnet som var planlagt til et, eller hva? (selv om jeg måtte kjøpe to hvite nøster....haha)

Bruker du opp restene dine?


1 kommentar:

  1. Deilig genser som passer fint til den vakre dattera! Så koselig når ting en strikker blir tatt i bruk! Ja, jeg bruker opp rester. Prøver i hvert fall! Har et teppe av oldemorruter i tankene nå.....

    Her lå det snø på marka i morges, men det sies at det gjødsler jorda så det skal være bra.

    Ønsker deg fine vårdager!

    Klem Ingunn

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails