13 juni 2021

Høstflettevotter

Høsten er heldigvis langt unna enda, først er det sommerferie, men i slutten av vinteren klarte jeg strikke ferdig Høstflettevottene av @strikkesoffe           


Så jeg er klar når kulda kommer.


Untitled

Jeg strikket Høstflettevotten i det deilige garnet fra Knittersbox.

En nydelig blanding av tynn merino og kid-silk garn, i den lekreste melerte oker fargen.

Untitled

Vottene er blitt superpopulære på IG og de kan virkelig anbefales.

Jeg liker veldig godt flettestrikk, men jeg gjør alltid feil. Strikke, snakke og telle går ikke alltid like knirkefritt, så det ble litt opprekk på første votten, men vott nr to gikk som en lek. 


Hva syns du? lekre sant?

Untitled

1 kommentar:

  1. Nydelige votter! Og den fargen er kjempefin. Flettestrikk er både artig og fint. Disse får du garantert glede av etter en forhåentligvis lang og fin sommer!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails