03 september 2012

Meld deg på.....

Bor du i Karmøy/Haugesund området og kunne tenkte deg å lære å sy, eller kan du sy men har liten sytid tidlgjengelig? Da bør du melde deg på sømkurs på Karmøy Folkehøgskule nå i høst. 

Eli Haaland arrangerer sømkurs igjen, men betingelsen for å starte opp er at det melder seg på 15 stk som vil gå. 

Vi starter opp uka før høstferien, Onsdag 3. Oktober og har også kurs 17.10, 31.10, 1.11, 7.11, 16.11, 21.11, 28.11. Kurset varer fra 1800- 2200 hver gang og koster KUN 1200,-. Dette er et billig sykurs i forhold til mange andre.

Bindende påmelding til Eli Haaland, eli.haaland@karmoy.fhs.no Mobil: 472 40 359 eller skolen: 52 84 61 60. 

Dette blir knallgøy, meld deg på DU også og få gjerne med deg en annen syglad person som enten kan eller vil lære å sy.

Maskiner kan lånes på skolen. De har også overlock maskiner til låns om du vil lære dette. Vi som har symaskin, tar med egne. Ta med det DU vil sy og spør om hjelp, så enkelt er det. Jeg kan love deg at du blir hekta......

Dette er kvalitetstid for oss mødre, men jammen meg om noen gutter også vil henge seg på så er det lov. Det er skravling, kaffi og sying og skravling.......



Her er noe av det jeg laget på sykurse tidligere i år. Jeg går helst på kurset for å få sytid, for med to unger i hus har ikke jeg tid å sette meg ned kl 1800 midt i uken iallefall. Så nøl ikke, meld deg på du også ;)

Håper vi sees på kurs ;)

Oppdatering Tirsdag morgen: Kurset er fullt.... ;)

2 kommentarer:

  1. Ojj, det høyrdes VELDIG interessant ut! Minuset er 1 nesten 75 min køyring kvar veg... Men kanskje om eg hadde fått med meg ei veninnde, så kunne me byta på køyringa.
    No satte du grilla i hovudet på meg ; )

    SvarSlett
  2. Hørtes artig ut, men bor ikke i området... Men kunne godt hatt nytte av et sånt kurs! Vil forressten gjerne gi deg en Sunshine Award, fordi du har en så flott og inspirerende blog! Du velger selv om du ønsker å ta imot den! For mer info kan du se mitt siste bloginnlegg.http://kreativlycke.blogspot.no/

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails