30 oktober 2019

Sorbet cardigan

For en deilig jakke, jeg forstår hvorfor alle vil ha en. I fjor gadd jeg ikke strikke den, for alle hadde den.... men jeg kapitulerte.

Untitled

Jeg impuls kjøpte garn på Garnius, og jammen er jeg glad for det. 
I deilige høstfarger til meg selv, planen er en lik i mini versjon til jentungen. 

Untitled

Rust og Karri

Ferie

Denne ble årets sommerferie strikk for meg, 
sammen med mye annet.

Untitled

Genseren har enda ikke fått knapper, og mulig den heller aldri får det, så jeg kunne nok spart meg for knappehull, men nå har jeg muligheten om jeg ombestemmer meg. 

Deilig Sorbet Cardigan, oppskrift fra Millefrydknitwear.
Strikket i dobbel Drops Kidsilk og dobbel Dale Erle (hvit).

1 kommentar:

  1. For noen nydelige farger du har valgt! Nå fikk jeg også lyst på en slik! Her går det i strikking til julemarked i slutten av måneden. Egostrikk får ev vente. Denne jakken fungerer nok med og uten knapper. Tror dette blir en favoritt.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails