16 oktober 2012

Elgjakt?

Jaktsesongen er i gang så denne karen bør kanskje passe seg littegrann. Nå er ikke Elger akkurat vanlige her på vestlandet (heldigvis), så kanskje den får være i fred til tross for dårlig kamuflasje.



Elgen er heklet til guttungen og han er kjempestolt over elgen sin, jeg digger den som nakkepute i sofaen men helst vil han ha den på veggen på soverommet sitt, så jeg må nok kapitulere etterhvert.


Selv om Elgen ser ut som han har gått eller går på? sterke steroider, så er den fredelig som året er langt. Fargene på nøstene har guttungen valgt selv da han stolt var med å plukket ut Drops Paris på Sy med oss i Haugesund i sommer en gang.



Oppskriften finner du her.
Jeg brukte heklenål 3.5 og ca 480g garn +/-, litt vanskelig å få korrekt mål pga fyllet :)

4 kommentarer:

  1. Den såg heilt fantastisk go ut og knalltøffe! Kor flink storebror har vert til å velga ut fargar!! :)

    klem

    SvarSlett
  2. Hahah, utrolig lekker! Dette var en elg med personlighet;)

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott elg!!!

    Skulle gjerne ha vært så god til å hekle :o)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails