31 juli 2016

Kalinkarumpere

Det vil ingen ende ta, 
  det er tydeligvis bare til å poppe ut unger om du har i tankene at 
du vil ha en Kalinkaromper fra meg.

Det vil jo vise seg hvordan disse er i bruk, men håper at de er like gode som de ser ut.


Jeg har endelig meket meg til å montere knapper, 
og har også fått gitt bort den okergule til en liten prinsesse.

Jeg har også strikket en grønn siden forrige gang.



Denne gangen falt valget på en behagelig grønnfarge, igjen med Drops merio extra fine. Et garn som definitivt vokser på meg, jeg liker det mer og mer må jeg inrømme.



Dette er en sjapp og enkel romper om du har liten tid til presang. 
Pinne 3,5 og 4 må jo sies å være drømme pinnestørrelse for meg.


Kalinkaromperen er strikket i str 0-3 mnd og det gikk med litt under to nøster.

Det er igjen oppskriften fra ministrikk som er brukt.
Treknappene er fra "kinabutikken" som vi kaller det her i hus (aliexpress.com) 

Håper du nyter sommeren ;)



1 kommentar:

  1. De var flotte, gøy å se de i forskjellige farger :)
    Takk for tips, må nok strikke en slik!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails