31 mars 2017

Boklansering - Kommer du?

Flinke Christina Kristoffersen med nettsiden Rillestrikk.com eller @rillestrikk.com om du er på Instagram, kommer med en aldeles nydelig strikkebok neste uke.

Jeg har så vidt bidratt med litt test strikking og korrekturlesing, 
og ikke minst en liten fotomodell i boka.

Jeg får lov å kose meg me boka litt i forkant ;)

På onsdag og torsdag neste uke skal hun ha boklansering på Perlestrikk butikken på Åkra og i -Haugesund. Her blir det en ypperlig mulighet til å få se noen av modellene og bla i en nydelig bok.

Christina er multitalent, hun både lager oppskrifter, strikker (i hurtig tempo), tar bilder selv, 
redigerer bok, ordner trykkeri, distribuerer osv, alt selv.  Dette står det stor respekt av. 
Det er myyyye hardt arbeid bak en slik flott bok.

Boka kan kjøpes på Rillestrikk.com, i lokal bokhandel her på karmøy eller møt opp på boklanseringene i neste uke for å skaffe deg et eksemplar.

Boka har nydelige bilder og mange flotte oppskrifter til baby og barn,  noen enkle og noen mer avanserte med strukturstrikk for den litt mer trente. Litt for alle. Absolut en bok å ha i hylla.

Gleder meg til boklansering, meget imponert av deg Christina - Dette nailer du ;)


Håper vi sees på lanseringen ;)

Boka kan forhåndsbestilles her, håper dere også vil støtte opp om vår lokale strikkedesigner, 
slik at vi kan få se flere godbiter fra denne fronten. 


Litt bak kulissene bilder ;)

Perlespissgenser, Vikingbukse og Havbrislue finner du i boka.

Untitled



Vikingbukse
Viking bukse


Havbrislue
Untitled

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails