05 mars 2018

Babypresang

En nydelig og flott jente/dame som jeg gikk på sykepleien med har fått seg baby. Jeg traff henne da jeg var på Strikkefestival i Bergen i høst, og hun var så sporty å kjøre oss til Salhus og bli med en liten tur på kafe. Utrolig snilt gjort, og da må man jo gjengjelde med en liten babygave ;)

Gave

Det ble min egen strikkefavoritt, Kalinkaromper fra Ministrikk og en Pilotlue fra Klompelompe.

Gave

Kalinkaromperen har jeg strikket i Superfine Merinoull fra Knit at Home, kjøpte på Feel butikken i Haugesund. jeg må si at garnet overrasker. Det er litt mer ullete enn feks merinoullen til Drops og Sandnesgarn. Men det er jo akkurat det jeg liker, når ulla ser ut som ull. 

Selv om dette er superwash behandlet også, får det gå. Jeg er egentlig veldig lite fan av superwash behandlet garn, jeg bruker det strengt tatt ikke selv om jeg kan unngå det. Men ungene liker garnet, så da får det bli godkjent.


Gave

Storebror må jo også få en liten ting ;) En Henrylue til han. 

Pakken kommer i posten ;)

Jeg brukte 150g garn til babysettet

1 kommentar:

  1. Så koselig! Alltid kjekt med baby-presang , både å gi og få! Og for ikke å snakke om artig å strikke.

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails