22 april 2018

10 års Give away

Bloggen har 10 års jubileum i år,  og jeg tenker at vi må starte feiringen med en felles give away her på bloggen og IG.

Untitled

Jeg har en kjempeflink venninne som har gitt ut boken Rillestikk. Nå har hun også kommet med et vårhefte med 23 flotte nye oppskrifter. Jeg måtte jo kapre meg et selv, og i samme slengen kjøpte jeg med meg et til å gi til en av dere. Christina slengte med tre nøster jeansblå Drops Puna som også følger heftet. Et garn som kan brukes til mange av de flotte oppskriftene i heftet, bare gled dere.

Give away

For å delta på give awayen, legg igjen en liten hilsen her på bloggen med kontaktinfo = et lodd.
Du kan også kommentere på IG på @Komadyret, se reglene der.

Klarer du ikke å vente, eller ikke har vinnerlykke, kan heftet kjøpes på rillestrikk.com

Jeg trekker en vinner  den 1 Mai - Klokken 2100

12 kommentarer:

  1. Så fin! Denne vil jeg gjerne vinne! 😍

    SvarSlett
  2. Deltar gjerne :) Koselig blogg du har,mvh. Vigdis - viva301@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Gratulerer med blogging i hele 10 år! Det er flott! Ser det er mange som faller fra etterhvert, dessverre. Jeg vil gjerne bli med på trekninga av den fine premien.

    Mvh Ingunn

    SvarSlett
  4. Hei! Eg diggar bloggen din og eg synest det er skikkeleg sprekt av deg å ha blogga i 10 år!! Vil gjerne bli med på giveawayen din, takk for at du arrangerer! Mvh krigim26@yahoo.no

    SvarSlett
  5. Så kjekt å følge bloggen din!�� Hvis jeg blir den heldige vinneren, kristine_fl@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 10-års jubileum. :-))

    SvarSlett
  7. Gratulerer!!! Jeg vil gjerne delta på denne give awayen, spennende med nye oppskrifter.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 10 års blogging :) Spennande hefte med strikkeoppskrifter. Eg blir gjerne med.

    SvarSlett
  9. Gratulerer med jubileum! Og så så fin premie, da! Den vil jeg gjerne vinne :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med 10-års jubileum. Blir gjerne med på lotteri :)
    gsenneset@gmail.com

    SvarSlett
  11. Så fint garn! Og alltid kejkt med nye oppskrifter! Jeg er med!
    Mvh Siri

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails