10 desember 2018

Vinneren

Da er vinneren av give awayen trukket. 

Det ble kommentar nr 5 på bloggen som trakk det lengste strået i dag. 

Akbhandy med bloggen - min håndarbeids hule. Du får tilsendt en prosjektpose til strikketøyet ditt, med en søt julete prosess markør (progress keeper) kjøpt fra Nordic Stitches.


Give away

Det trekks også en vinner på IG nå i kveld kl 21, så har du også deltatt der, så ta en titt om du ikke ble den heldige her. 

Takk for at dere følger med og gidder å legge igjen en kommentar. Det setter jeg stor pris på. 

To uker igjen til jul, er du klar? (Jeg er så vidt begynt, så det blir turbo handletur en av dagene denne uka, håper å få et raid og at "alt/resten" kan gjøres på en dag.....er det for optimistisk?)

Uansett, ha en fortsatt fin adventstid og nyt julestria. Prøv å ikke stress altfor mye. 

Akbhandy, jeg sender deg en mail :)

Klem fra Beathe/ Komadyret

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails