17 desember 2019

Halloween sokker til jentungen

Fytti så jeg henger etter i blogginga da, det blir et lite maraton før jul ser det ut som.....om jeg rekker....;) Jada, julestresset er her vel det kan man si. Selv om nesten alt er i boks. Stresset følger liksom bare med i forberedelsene, men det er jo gøy da ;)

Jeg kjøpte meg deilig garn i Bergen (ja det har dere fått sett før), på Bergen strikkefestival og halve nøstet er blitt sokker til jentungen.

Sokker


Fargene var skikkelig halloweenete om det er et ord. Så da ble det med utgangspunkt i Lilli´s Vanilla Socks strikket sokker igjen når jeg var i Spania. Det er tydeligvis blitt en ting når jeg besøker mor mi på "hytta" deres, at jeg begynner å strikke på sokker. 

Garnet er fra Fjord Fibres og er kjempedeilig. 

Bsf

Jeg har foresten vert så heldig å fått være med på Vlogmas på Youtube kanalen til Lilli, hun heter Nordic Stitches på Youtube og  @nordicstitchesdesigns på IG, hun er en vel etablert strikkepodkaster, som podder på engelsk.

 Vlogmas ene hennes er kjempekoselige, jeg følger med hvert år, så å bli spurt om å gjestevlogge var kjempeskummelt men gøy.  Så ta turen bort og finn ut hvilken episode jeg er me di.....hihihih (hint....10+1).....

Håper dere koser dere i førjulstiden. Her strikkes det for fullt men jeg ser jeg må være mer aktiv her for å komme i mål med blogginga for året før det er omme......



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails