18 oktober 2020

Pastell genser

Jeg hadde såpass mye kid-silk rester igjen etter to sorbet cardigan, at jeg bestemte meg for å komponere egen genser av rester, en uten system, med mål om å kvitte restegarn. Jeg hadde både hele nøster og noen litt mindre nøster. Planen er at jentungen skal få den. 
Utakt i stripene kan være en utfordring for noen med lett ocd, men jeg syns jeg har klart meg fint, til nå.
Det er befriende å vite at man kvitter garn, samtidig som man lager noe brukende. 

Untitled

Jeg gikk selvfølgelig tom for garn når jeg var over halvveis, det er ikke enkelt å finne restefarger som passer, derfor havner den litt på vent. Jeg har kjøpt mer hvit farge, men hvilke andre farger skal jeg ha med mon tro.....?


Untitled

Foreløpig skal jeg prøve å strikke ferdig to gensere til meg selv før jeg ferdigstiller denne, 
så fargetips mottas med takk ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails