23 mars 2010

Sparkebukse


Skulle ønske jeg kunne skrøyte og si jeg har strikket denne nå, men faktisk er det over 1 år siden jeg laget denne sparkebusken, som var tiltenkt som barselgave. Men slik ble det ikke og den har blitt liggende på vent, helt til jeg faktisk nå snart kan bruke den selv ;) Kjekt for meg! Jeg har ikke vist den fram i bloggen før, må nok ha glemt d......så derfor får den en plass nå :) Oppskriften er fra nøstebarn, jeg har laget ribbebein istedenfor føtter i buksa (liker ikke bein i baby bukser, for de har en tendens til å vokse utav føttene før de vokser utav buksa). De tova tøflene er fra garnstudio. Både buksa og tøflene er strikket i Dropa Alpakka, brun. Husker faktisk ikke helt hvilken størrelse jeg laget, den ser litt stor ut, så får satse på den passer til høsten.


2 kommentarer:

  1. Men det må da være kjekt å finne fram slike skatter?
    Søte knapper, forresten!

    SvarSlett
  2. Knallfin bukse! Jeg har jo strikket noen selebukser selv som tulla snart vokser ut av (selv uten ben...:)), så kanskje jeg skal prøve meg på en slik variant til høsten! God påske!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails