13 april 2010

Jahooo!



Jippi, Jeg har fått meg garnvinde og nøstemaskin (alle strikkejenters drøm?......ehhh) hehe. Nå har jeg bare lyst å hamstre inn på hesper, for nå tar det ikke lengre "timesvis" med nøsting for hånd før jeg kan starte på nytt prosjekt :) Det gikk som en lek og det var en ivrig liten gutt som også ville prøve (selvfølgelig prøvde jeg den selv først når han var i barnehagen:) ) Jeg bestilte min på ebay fra 8season-knitting-shop, og er veldig fornøyd, rask levering og billig :)

7 kommentarer:

  1. Så kjekt! Helt uunnværlig her i heimen :)

    SvarSlett
  2. Ønsker meg en slik en! Utrolig kjekt!
    "Turn, baby, turn!"

    SvarSlett
  3. Har aldri før sett en nøstemaskin, men den MÅ da være kjekk å ha!
    Garnvinder har jeg 2 av, men her kalles de for hespetre :)

    SvarSlett
  4. Kjekt å sjå alt du lage min flinke tante :-)

    SvarSlett
  5. Så artig:) Liker bloggen din kjempegodt, så går du innom min ser du at jeg har gitt deg en award!

    SvarSlett
  6. Siren
    Tusen takk, setter stor pris på awarden :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails