20 juni 2010

Sparkebukse


Rekk opp hånden den som syns jeg er kul!!!

Vi har hatt koselig besøk av Lille Phu i helgen, og se hvilke nydelige kreasjoner hun kom med til Mathilda. Herlig sparkebukse i velur med herlige grønne detaljer, om allerede er tatt i bruk, og er bare rådeilig :) (Str 62)

Og en brun og orange heldress/kosedress med rosa elefanter ;) 

(Glemte å ta bilde da vi prøvde den på.....mon tro om jeg husker riktig om den var 62/68?!!)



Må si jeg er heldig om har ei god venninne om syr nydelige barneklær, er dere ikke enig? Det er kjempekjekt med hjemmelaga gaver :) Siden hennes er vel verdt et besøk :) 

Ha en fortsatt fin søndag!





6 kommentarer:

  1. så heldig du er,nydelig småklær:)

    SvarSlett
  2. Så heldig! Og utrolig flotte klær du fikk!

    SvarSlett
  3. Så snill venninne du har. Mye fint hun har laget til deg:-) Kult bilde:-)

    SvarSlett
  4. Ja, du er veldig heldig! Superflotte klær, og nydelig lita jente!:)

    SvarSlett
  5. Utrolig søte klær. Og modellen er heller ikke værst, hehe.

    Heldige dere!! :)

    SvarSlett
  6. Hei hei :) du er kjempe flink å strikke :D har du noen oppskrifter liggende ute?

    Kunne du ha mailet meg? Trenger litt hjelp med å tolke en oppskrift. tinaoelander@hotmail.com

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails