05 september 2011

Vesker i fleng

Det er vel på tide å vise de tre andre veskene jeg har laget......
Kanskje ikke så spennende da de ser noen lunde like ut.....men, men. 

På bloggen med dem ;)


Dette er den første vesken som ble laget med hjelp fra mammaen min.
Den er ikke vendbar, men er sydd med dobbelt stoff og har knyttesnorer. 
Denne blir mulig min egen......ikke helt bestemt......


Denne har jeg sydd HELT selv for (allerede) to uker siden, 
(hvor blir tiden av?)
denne ble en gave til svigerinnen min.


Denne ble sydd første kvelden og helt selv, om jeg husker riktig, 
Denne har ikke lomme, men er vendbar. 

Denne ligger innpakket klar til å gis bort........
(får ikke håpe hun ser dette....hehe)

Den som fyller godt med ser kanskje at 3 av veskene (inkl forrige veskeinnlegg) er like på ene siden, 
likte så godt det stoffet at jeg like godt brukte opp det jeg hadde ;)

Stoffet er fra Stoff og Stil, mønsteret er samme som forrige veske.

2 kommentarer:

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Dette setter jeg stor pris på, jeg leser alle, ha en fortsatt fin dag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails